18 Nisan 2015 Cumartesi

Kiko Uzun Süre Dayanıklı Krem Far No:28 Yorumum (Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow 28)

Herkese bol güneşli, baharı müjdelejen bir sabahtan merhaba,

Bugün sizlere elimdeki Kiko krem-kalem farların 28 numaralı renginden bahsedeceğim. Geçenlerde Başak'da elindeki 3 rengi şuradaki yazısında tanıtmıştı. Dedim ki ben de elimdeki en açık rengi sizlerle paylaşayım.(Diğer renklerini de bir başka yazıya saklıyorum:)) Hatta önümüzdeki günlerde elimdeki tüm Kiko'ların hala satışı olan ürünlerini sizlere tanıtmaya çalışacağım. Avrupa'ya yolunuz düşerse İtalyan kozmetik markası olan Kiko'lara mutlaka uğrayın. Fiyatları nispeten uygun olan, çok kaliteli ve çeşitli ürünleri olan bir marka. Aldığım tüm ürünlerinden (gerçekten çok fazla ürününü kullandım, bitirdim ve hala kullanıyorum) bir tanesi hariç çok memnun kaldım diyebilirim.





Gelelim bu serinin bendeki 28 numaralı bright ivory rengine. Bej renginde, yarı mat diyebileceğimiz, içinde çok hoş ışıltılar olan bir far.



Ben bu farların yapısına bayılıyorum. Yumuşacık, kullanımı çok pratik ürünler. Hiçbir far bazı kullanmadan gayet güzel göze oturuyorlar, çok güzel dağıtılıyorlar ve sabitlendikten sonra tüm gün kalıcılıklarını koruyorlar. Kiko her ne kadar 8 saat kalıcılık sözü verse de ben bu ürünlerin 8 saatten fazla dayandığını düşünüyorum.







Bu farı dağıtınca gözünüzde yokmuş ama aralardan da minik ışıltılar yansıyormuş gibi çok doğal, aydınlık bir renk elde ediyorsunuz. Makyaj yokmuş gibi makyaj (no makeup makeup) yaptığınızda, kaş altınızı ve göz pınarlarınızı aydınlatmak istediğinizde, hatta hafif ışıltılı bir far bazı istediğinizde kullanabileceğiniz joker bir far bu.
Kiko ülkemizde satılmıyor ama yazının başında dediğim gibi yurtdışına gittiğinizde veya gidenlere sipariş verme şansınız olduğunda mutlaka Kiko'nun ürünlerini alınacaklar listesine ekleyin. Ayrıca Türkiye'den de instagramdan dupdurushop hesabından Kiko'nun ürünlerine ulaşabilirsiniz.
Bu farın mağazalarındaki satış fiyatı 6,90 euro. 
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Aranızda Kiko'nun ürünlerini kullananlar var mı? Benim kadar sevenler peki? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder